Sofie A Wallin

➳ Inspirationstagram
 
Ingen har väl missat vilken stor inspirationskälla Instagram har blivit?
Influencers, politiker, entreprenörer och artister blandas hej vilt och alla kan hitta något de gillar. 
Jag har en salig blandning av människor i mitt flöde. Jag har några jag alltid följer och sedan byter jag ut kontot beroende på vad jag är inspirerad över just då. Nu är det mycket "Adventure". Helt fantastiskt inspirerande tjejer som åker dit vinden för dem. Underbara naturbilder och jag vill bara kopiera deras stil rakt av!
Nedan följer några tips för er som vill ha både färg, äventyr och stil i ert flöde!
-------------------------
Först ut har vi min fina Mia. Det är faktiskt en tjej jag blev vän med i gymnasiet och sedan aldrig kommer släppa ifrån mig. Hon är min klippa och mammaguru. Och hennes flöde vimlar av färg, retro och kärlek!
 
 
Om det är någon förälder där ute som har missat Hejhejvardag så går ni miste om något. Skjukt igenkännande illustrationer som jag skrattar högt åt!
 
 
Här har vi precis en av de tjejerna jag berättade om innan. Härlig stil, fantastiska bilder, bara ren och skär inspiration!
 
 
Älsk på namnet först och främst! Skön tjej med ascool stil!
 
 
Har följt Emma sen flera år tillbaka (hon bloggar även på Att vara någons fru). Hon tar fantatiskt bilder, skriver underbart och sen är det alltid roligt att följa personer som är mitt i småbarnsträsket. Igenkänningen blir hög och det är alltid skönt att veta att man inte är ensam. 
 
 
Fantastiska powerbabe Jossan. Här är det vardagsglädje, dream big och you can do it hela vägen. 
 
 
Andra delen av radarparet Josefin & Vanja :) Surfar alltid över till Vanja när jag behöver en dos av Vardagsglädje eller momspo pepp! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress