Sofie A Wallin

➳ And we will try again

Skriv inläggstext 

Ja ni, den här dagen kommer ju inte gå till världshistorien som internationella vardagsglädjedagen direkt. 


Vab, snöoväder och sjukt stressigt på jobbet. Ibland smiter jobbet igenom även när man är hemma och att känna sig stressad över att hinna besvara frågor samtidigt som man ska ta hand om en rastlös 2 åring gör inte någon nytta för humöret.

Men sen kom mannen och 5-åringen hem. Jag fick kramar och medan mannen fixade mat så fick jag lägga mig i ett bad. Där, i sällskap av en av mina favoritfilmer (Practical Magic om det var någon som undrade), kunde jag lugna ner mig lite.

Nu får jobbtelefonen ligga orörd resten av kvällen. Det är ju en dag i morgon också <3
Jag planerar att lägga mig raklång i soffan framför Dr Strange (filmen släppes på iTunes igår och även om vi såg den ser jag den gärna igen idag). Är som en blandning av Harry Potter, Marvel och Sherlock. What's not to like! 

Trevlig kväll! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress