Sofie A Wallin

➳ Ibland blir det inte som man tänkt sig
 
God morgon!
Ibland blir det inte som man tänkt sig. Jag hade planerat ett inlägg om vad som inspirerar mig just nu. Iställer hamnade jag på soffan med den värsta huvudvärken jag haft på länge. Jakob sa att det var migrän. Jag hade det någon enstaka gång när jag var yngre (och fick då medicin utskrivet - en av biverkningarna var... huvudvärk! Sjukt underligt tyckte jag). Kanske inte ens är regelrätt migrän, kanske bara är en helvetes huvudvärk. Ni vet, när det känns som om någon har stuckigt en kniv rakt ner i högra sidan av huvudet på en och att något trycker på bakom ögat och ut mot örat? Härlig känsla.. Slutade med att jag tog en ipren och la mig på soffan och somnare strax innan 20. Så något inlägg blev det inte. Ska försöka hinna med det idag, tänkte tipsa om några grymma tjejer jag följer på Instagram som förgyller min vardag lite extra. 
 
Idag snöar det fortfarande här i Stockholm, klockan är 04.33 (Henning vaknade klockan 4 och var tydlig med att det var dags att gå upp), det blir vab på förmiddagen och förhoppningsvis håller sig huvudvärken borta. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress