Sofie A Wallin

➳ Vardagsglädje för öronen
 
När man är hemma och vabbar har man ganska mycket tid för slösurfing. Speciellt när den lilla sjuklingen sover. 
Jag passade på att surfta runt på min senaste obsession på Pinterest. Öronpiercings! Så snyggt!
Idag har jag ett hål i ena örat och två i det andra. Så sjukt sugen på att skaffa fler. Har dock hört att man nuförtiden ska gå till en riktig piercare för att få det bra. Får ta och boka in det. Är sugen på att göra ett tredje hål i örat som redan har två, samt ett hål i övre delen av örat. 
Frågan är - ska man ha ha många hål i ena örat (tre där nere och ett där uppe) och bara ett i det andra eller ska man fördela ut det lite jämnare (typ tre där nere på ena sidan och sedan ett där nere och ett där uppe på andra?)
Tror jag satsar på alla i ena örat. Kanske att jag lägger till ett till där nere i det andra. När man ändå är i farten :)
 Men nu blir det jobb under eftermiddagen, piercingdrömmarna får vänta några dagar till. 
(samtliga bilder är hittade på pinterest)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress