Sofie A Wallin

➳ Wake up. Slay. Done
 
Puh!
Har precis packat ihop jobbdatorn för ikväll. Brukar inte ta med den hem men idag var det några saker som behövde bli klara. Och känslan när man gjorde det sista klicket - ah! Såå nöjd med mig själv. D
Ibland är det extra mycket på ens jobb (som det är för alla!) och då är det extra skönt att jobba undan lite inför morgondagen. 
Just den här gången var det en deadline som jag arbetar mot men jag brukar ibland gå lite utanför det som vanligtvis ligger inom ramen för mitt arbete. Inte allt för långt utanför boxen men )Ibland  kan jag göra något jag vanligtvis inte gör för att på så sätt kan hjälpa en kund, en kollega eller en chef. På så sätt kan man utmärka sig lite extra och det är alltid bra att de kommer ihåg en som någon med driv!
I morgon tar mannen vabben hemma och jag jobbar hela dagen. Då ska vi se till att rensa upp ordentligt innan helgen. 
Nu, soffläge!
God natt
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress